האלוף אהרן חליוה: "תפקידו של אגף המודיעין הולך ומתעצם"

קובי פינקלר No Comments on האלוף אהרן חליוה: "תפקידו של אגף המודיעין הולך ומתעצם"

טקס חילופי מפקדי אגף המודיעין נערך היום במחנה גלילות, ראש אגף המודיעין הנכנס האלוף אהרן חליוה. הרמטכ"ל: "אין לי ספק שתוביל את אגף המודיעין בכישרון רב"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אלוף אהרון חליוה נכנס לתפקיד ראש אגף המודיעין, במקומו של אלוף תמיר הימן, אשר כיהן בתפקיד זה כשלוש שנים וחצי. אלוף הימן מסיים 35 שנות שירות ופורש מצה"ל. טקס חילופי המפקדים נערך היום (שלישי) במחנה "הרצוג" (גלילות), בראשות ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, ובהשתתפות חברי פורום מטכ"ל, נציגים ממערכת הביטחון, בני המשפחות ומוזמנים נוספים.

הרמטכ" אביב כוכבי אמר בטקס: "צה"ל וקהילת המודיעין יודעים לא מעט על המתחולל באיראן ופועלים נגד התבססות איראנית בכל רחבי המזרח התיכון. המבצעים להשמדת היכולות האיראניות ימשכו – בכל זירה ובכל עת והתכניות המבצעיות כנגד תכנית הגרעין של איראן ימשיכו להתפתח ולהשתכלל. יהיו אשר יהיו – חובתנו להעמיד מענה צבאי, אפקטיבי ובזמן".

הרמטכ"ל פנה לראש האגף הנכנס ואמר, "אהרון, אתה מפקד מוכשר ומקורי, בעל תפיסה מהירה וניסיון מבצעי עשיר. היכרותך העמוקה עם האתגרים הביטחוניים והצבאיים עם צה"ל ונקודת מבטך הייחודית יהוו עבורך אמצעי ניווט מצוין ויוסיפו לנו שותף משמעותי בהפעלת הכוח ובבניין הכוח. קידום נושאים וחדשנות הם כרטיס הביקור שלך, אין לי ספק שתוביל את אגף המודיעין בכישרון רב".

ראש אגף המודיעין היוצא, אלוף תמיר הימן: "אגף המודיעין היה מרכיב מרכזי בהצלחות מבצעיות רבות, 'שומר חומות', 'חגורה שחורה', 'מגן צפוני' ועוד מאות מבצעי המערכה שבין המלחמות שהפכו כמעט לשגרה".

עוד הוסיף, "המציאות המורכבת במזרח התיכון ממשיכה לאתגר אותנו, האיומים מתחלפים, המציאות משתנה, אך האתגר נותר קבוע. איראן מהווה מקור העוצמה של המערכות שמולנו. היא המממנת, היא המחמשת והיא המדרבנת. ההיסטוריה מלמדת אותנו מה סופם של משטרים אפלים שכאלו, אנחנו צריכים להמשיך ולפעול על מנת להאיץ תהליכים שסביר כי יתרחשו בעתיד".

ראש אגף המודיעין הנכנס, אלוף אהרון חליוה אמר בטקס: "אנחנו חיים במציאות מורכבת, שבה תפקידו של אגף המודיעין הולך ומתעצם, וחשיבותו הולכת וגוברת. היכולת להפעיל את הכוח הצה"לי ברמה הקטלנית ביותר, ובו זמנית גם ברמה הערכית והמוסרית הגבוהה ביותר פעם אחר פעם – היא תוצאה של מודיעין מדויק ושל פעילות ארוכה, איכותית ומתמשכת של אגף המודיעין".



0 תגובות